Виконати у табличному процесорі (Excel або Google Таблиці) задачу «Нарахування заробітної плати».
1. Створити таблицю за зразком. Зверніть увагу на границі комірок та об'єднання комірок. Кількість робочих днів задати самостійно - від 0 до 31 дня, оплату за день задати самостійно від 150 грн до 1500 грн.
2. Виконати розрахунок «Нарахування»:
- стовпця «Премія, грн»: розраховується за умовою, якщо кількість робочих днів від 29 до 31, то нараховується премія в розмірі 12 % від оплати за день, в іншому разі - премія 0 грн.
3. Виконати розрахунок «Відрахування».
- стовпець «Прибутковий податок, грн»: розраховується як 18% від «Всього нараховано, грн».
- стовпець «Профком внески, грн» обчислюється як 1% від «Всього нараховано, грн».
- стовпець «Страхування, грн» розраховується за умовою, якщо «Всього нараховано, грн» менше 1000 грн, то на страхування відраховується 1%, в іншому випадку - 2%.
- стовпець «Всього відраховано, грн» обчислюється як сума всіх відрахувань.
4. Виконати розрахунок «До видачі, грн»: «Всього нараховано, грн» відняти «Всього відраховано, грн».
5. Виконати розрахунок «До видачі, долар».
6. Назвати створений файл Урок 14.
1. Відкрийте завдання практичної роботи
2. Розв`яжіть систему рівнянь за допомогою ресурсу: https://www.geogebra.org/graphing
3. Оберіть систему для розв'язування відповідно до свого варіанту.
4. Випишіть розв'язки системи рівнянь та завантажте скріншот з графіками у файл Урок 11.
3. Зайдіть на свій обліковий запис в Google.
4. Завантажте в папку Інформатика Опорний конспект і перейменуйте його на "Урок 9".
5. Заповніть опорний конспект та надайте доступ вчителю.
6. Файл-заготовка до практичного завдання (скопіювати на Диск та перейменувати на "Урок 9"), потім надайте доступ вчителю.
1. Зайдіть на свій обліковий запис в Google.
2. Створіть в папці Інформатика Google Малюнок з іменем «Урок 8».
3. Опрацюйте пункт 2.1. Підручника
4. Створіть в файлі Урок 8 схему "Види моделей" (з прикладами-зображеннями до кожного виду)
5. Надайте доступ до файлу "Урок 8" вчителю
- 1. Smart-автомобіль.
- 2. Smart-телевізор.
- 3. Smart-ліки.
- 4. Smart-будинки.
- 5. Smart-годинник.
- 6. Smart-фон.
- 7. Smart-розетка.
- 8. Робот-пилосос.
2. Перегляньте відео
3. Створіть в файлі Урок 4 інфографіку "ТОП 10 професій майбутнього"
1. Зайдіть на свій обліковий запис в Google.
2. Створіть в папці Інформатика Google Малюнок з іменем «Урок 3».
3. Перегляньте відео
4. Створіть в файлі Урок 3 інфографіку "10 порад про безпеку в Інтернеті"
5. Опрацювати пункт 1.3. Підручника
6. Надайте доступ до файлу Урок 3 і надішліть посилання вчителю.
1. Зайдіть на свій обліковий запис в Google.
2. Створіть в папці Інформатика текстовий документ з іменем «Урок 2».
3. Дослідіть приклади інформаційних систем у суспільстві 5.0:
4. Оберіть 1 приклад інформаційних систем, перекладіть його та доповніть відповідними зображеннями.
1. Зайдіть на свій обліковий запис в Google.
2. Створіть на Диску папку «Інформатика».
3. Створіть в ній текстовий документ з іменем «Урок 1».
4. Складіть в документі опорний конспект до пункту 1.1. Підручника.
5. Використовуючи додаток Google Малюнки створіть схему, аналогічну до схеми на с. 5 підручника.
6. Надайте доступ до папки і надішліть посилання вчителю.
Логотип школи представляє навчальний заклад, його цінності та громаду, якій він служить. До загальних елементів логотипів шкіл належать книги, випускні капелюхи, олівці та шкільні будівлі. Ці символи символізують знання, навчання та зростання. Типографіка, яка використовується в логотипах шкіл, часто є сміливою та професійною, що відображає серйозність освіти. Використовувані кольори, як правило, яскраві та яскраві, щоб привернути увагу учнів і продемонструвати енергію та креативність. Логотип також може включати талісман або емблему, яка представляє ідентичність школи. Це додає індивідуальний підхід і допомагає створити почуття причетності серед студентів і персоналу.
Створити емблему Колоденського ліцею
У цьому проекті потрібно сформувати веб-сторінку із поданого тексту.
- Розставляйте теги абзаців та заголовків, підберіть ілюстрації до окремих пунктів.
- Виділіть важливі тези жирним чи курсивним написанням або кольором.
- Створіть посилання на поради та розмістіть розділ посилань на початку сторінки.
- заголовки (тег h1),
- абзаци (тег p),
- зображення (тег img),
- відео (тег iframe),
- посилання (тег href).
У цьому проекті потрібно сформувати веб-сторінку із поданого суцільного тексту.
- Розставляйте теги абзаців та заголовків, підберіть ілюстрації до окремих пунктів.
- Виділіть важливі тези жирним чи курсивним написанням або кольором.
- Створіть якірні посилання на поради та розмістіть розділ посилань на початку сторінки.
1. Практичне завдання. Потрібно сформувати вірш із поданого суцільного тексту. Розставляйте теги абзаців (між строфами) та нових рядків (між рядками).
Покрокові інструкції
- Назва вірша - заголовок першого рівня.
- Автор вірша - заголовок другого рівня.
- Строфа вірша - це один абзац. Кожен новий рядок відділяється тегами розриву рядка.
- Вітаю, завдання виконане!
<html>
<head>
<title>Перша веб-сторінка</title>
</head>
<body>
<p>Спробуємо творити у Вебі!</p>
</body>
</html>
Текстовий веб-редактор, котрий допоможе попрактикуватись із укладанням HTML-документа Інструкція виконання практичної роботи
«Створення та адміністрування сайту»
Теоретичні відомості до роботи
Додавання текстового поля.: Вставити –Текстове поле
Додавання зображення : Вставити – Додати(зображення яке знаходить на комп’ютері) або Вставити – Виберіть (пошук зображення в інтернеті)
Додати відео: Вставити – (опускаємо полосу прокручування до низу) –YouTube/ за таким принципом вставляється календар, таблиця, презентація вибираючи відповідний пункт /
Створити нову сторінку: Сторінки – «+» (в правому нижньому кутку сторінки) – вводимо назву сторінки
Створити під сторінку: Сторінки - обираємо сторінку до якої потрібно додати підсторінку – натискаємо на три вертикальні крапки – обираємо створити під сторінку – вводимо назву під сторінки.
Завдання практичної роботи
Головна сторінка (назва «Наш 10 клас - найкращий»)
Зміст сторінки:
Загальне фото класу (фото)
Девіз класу (текстовий напис)
Це – ми
Зміст сторінки: кожен учень додає своє фото з підписом та свою мрію
Ми вчимося
Зміст сторінки: фото з уроків та текстовий напис (улюблені предмети)
Ми відпочиваємо
Зміст сторінки: Фото зі шкільних свят
Наші захоплення
Зміст сторінки: кожен учень додає відео або зображення зі своїм захопленням (підписуючи його)
Вкінці натискаємо ОПУБЛІКУВАТИ
«5 цікавих фактів про Windows»
1. Опрацювати п. 13 (с. 72) підручника
2. Створити Документ Урок 13 і скласти конспект до параграфа.
3. Побудувати три діаграми згідно до даних таблиць (питання для самоперевірки на с. 77)
4. Пройти тест і надіслати скріншот результату вчителю.


.jpg)







Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити